Pamplona

26 september 2015 - Pamplona, Spanje

Gisteren in Pamplona aangekomen. Net toen we 2 nachten in een hostel geboekt hadden vonden we een van de drie pelgrims herbergen. Gelukkig konden we de tweede nacht annuleren en nu zijn we dus in de eerste herberg. Het is in een oud klooster midden in de stad. Heel luxueus schijnbaar. Morgenochtend moet iedereen om half negen eruit zijn, dus dan beginnen we aan onze voettocht. Wel spannend hoor. Gisterenmiddag en vandaag hebben we Pamplona bezichtigd. Wat een mooie en vooral leuke stad is dit. Ik denk dat het ook wel komt omdat dit een feest weekend is. Gisteren waren er overal kleine optochten die vooral de kinderen aanspraken. Ik heb het op de video opgenomen. Dat kan ik nog niet doorsturen want ik moet er eerst achterkomen hoe het werkt om foto's mee te sturen. Dat ga ik nu proberen.

Misschien weten jullie het al dat Pamplona de stad van de stieren wedloop is. De stieren zijn hier overal te zien. Doug vond het heel interessant.

1. Marie-José:
    26 september 2015
    Hoi Gonny en Doug
    Weet Doug nu wie Gaudi is? Je kunt er niet omheen in Barcelona. De echte tocht gaat nu beginnen, heel veel succes en wandelplezier!
    Groetjes van ons allemaal
  2. Hilde:
    26 september 2015
    Klinkt leuk Gonny .
    Veel wandelplezier
    Xxx
  3. N.van Straten:
    27 september 2015
    Hallo reizigers, volgens mij komt mijn reactie niet door. er stonden alleen M.Jose en Hilde bij mij op mijn ipad. Toen op de computer gekeken en daar was precies hetzelfde resultaat. ondertussen zijn jullie al an de camino begonnen dus loop ik achter!!!
    Toch beel groetjes XXX
  4. N.van Straten:
    27 september 2015
    gelukt,hij is door gekomen. Hoe was de eerste dag? Een hele gewaarwording denk ik. Kijk met spanning uit naar de volgende blog. Groetjes MA