Nog steeds in Barcelona

24 september 2015 - Pamplona, Spanje

Vandaag was onze laatste dag in Barcelona. Morgen vertrekken we met de bus naar Pamplona.
Gisteren hebben we de "Sagrada Familia" gezien. Nou dat is echt aan te bevelen. Wat een fantastisch bouwwerk! De bouw is in 1882 begonnen en de verwachting is dat het in 2026 af zal zijn. Verder hebben we "casa Mila" en "casa Bottlo" gezien. Beide huizen zijn door Gaudi ontworpen. Later die dag hebben we ook nog de schouwburg gezien. Helaas konden we het niet van binnen bezichtigen.
Alsof we niet genoeg van Gaudi kunnen krijgen hebben we vandaag "Park Guell" bezocht. Ook hebben we een hospitaal bezocht. Helaas was de rij wachtenden te lang.
We hebben erg van Barcelona genoten, maar kijken er nu naar uit om onze weg te vervolgen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hilde huigens:
    25 september 2015
    Leuk om van je te horen en dat jullie Barcelona mooi vonden. Ik vond het een prachtige stad, heb heel wat voetstapjes daar achter gelaten . Gaudi was zeker indrukwekkend vooral de cathedraal. Mooi weer? Geniet er van op nar het volgende. Hier alles goed. Nog steeds mooi weer al beginnen de bomen en struiken al een beetje te kleuren. Doei Hilde.