Burgos (vervolg)

11 oktober 2015 - Burgos, Spanje

Ondertussen gaat het wel iets beter met mijn hiel. Ik kan er voorzichtig al wat druk op verdragen. Hoewel, ik kan momenteel de camino niet vervolgen.
Doug en ik zijn samen op het idee gekomen om naar Malaga te gaan voor zo'n twee weken. Dat geeft mijn hiel de kans om te genezen en we kunnen tegelijkertijd informatie inwinnen om hier enige tijd gedurende de wintermaanden te verblijven. Als mijn hiel dan beter is vervolgen we de camino zo niet dan gaan we via Nederland weer naar huis. De camino kan dan volgend jaar afgemaakt worden.
Nu ben ik niet de enige die problemen heeft. Doug heeft moeite met slapen. Hij denkt dat het door zijn dieet komt. Hij heeft heel veel moeite om zijn honger te stillen en het juiste voedsel voor zijn lichaam te vinden. De Spanjaarden eten heel anders dan wij. Gelukkig heb ik daar geen last van.
Vanavond gaan we met de bus naar Malaga. Ik onderbreek mijn blog totdat we weer aan het lopen zijn.

Groetjes!

1. Evelien:
    11 oktober 2015
    Dat gaat dus anders dan jullie verwacht hadden. In ieder geval heel veel beterschap met je hiel. Inderdaad dan maar genieten van het mooie weer! Lieve groeten van hier, Jan en Evelien
  2. N.van Straten:
    11 oktober 2015
    Ik denk dat jullie de goede oplossing hebben genomen. Je bent heel voorzichtig ook al gaat het iets beter. Stuur af en toe maar een gewoon mailtje dan doe ikdat ook en blijven we toch goed opde hoogte. Ik wens je van harte beterschap en Doug veel sterkte met zijnsukkelende vrouw. Lieve groetjes van Ma
  3. Monique:
    13 oktober 2015
    Lieve Gonnie en Doug, wat een vervelend nieuws! Ik hoorde het gisterenavond van je moeder. We zijn 2 dagen op pad geweest, dus geen mail meer gezien.
    Ik hoop dat jullie een fijne tijd in Malaga zullen hebben. Misschien kan Doug daar wel de goede voeding vinden en kan hij ook opknappen.
    Ik hoop dat jouw hiel geneest, zodat jullie toch verder kunnen.
    Enfin, voor jullie beiden alle goeds!!
  4. Hilde:
    Heej Gonny ( en doug)
    Net even jouw verhalen afgelezen , ik was nl bij " je hiel " gebleven. Uiteraard heb ik wat informatie ingewonnen bij je moeder. Die inmiddels hoog en droog op de zellebergen zit.
    Ik hoop dat jullie het goed hebben in Malaga en zie het vervolg tegemoet.
  5. Marius:
    20 oktober 2015
    Eej Gonneke, gefeliciteerd or! Feest ze daar in baskenland!
  6. Theo, Kitty, Louise, Gwen & Jeanne:
    20 oktober 2015
    Gonny, van harte gefeliciteerd! We drinken er een op.