Burgos

11 oktober 2015 - Burgos, Spanje

Er is weer iets misgegaan. De Engelse telt is naar de Nederlanders gestuurd en niet naar de Engelstaligen.
Geeft niets. Hier volgt het Nederlandse verslag.
Dat met mijn hiel gebeurde op dinsdag. Nu is het ondertussen zondag. Toen ik woensdagmorgen op stond was mijn hiel nog pijnlijker dan de dag ervoor. Ik kon totaal geen druk om mijn linkervoet verdragen. Ik moest min of meer naar de wc hinkelen.
De beheerder van de herberg merkte op dat ik niet kon lopen. Ik vertelde hem dat we met de bus naar Burgos zouden gaan, zo'n 20 plus km verder. Hij bood aan ons met zijn auto naar de bushalte te brengen. Heel aardig. Er was een hotel vlakbij en daar hebben we op de bus gewacht. Er was WiFi dus we hebben opgezocht wat ik nu eigenlijk had en wat je eraan moest doen. Het kwam erop neer dat ik zo veel mogelijk rust moet houden om de hiel te ontlasten. Het kan weken tot maanden duren!!!
In Burgos aangekomen bleef ik in het busstation met de rugzakken en ging Doug een slaapplaats zoeken. Hij kwam terug met een wandelstok. Hij had een leuk pensionnetje gevonden in het centrum van de stad en de eigenaresse had hem de wandelstok voor me meegegeven. Later gaf ze me twee krukken (moletas) om te gebruiken.
Woensdag en donderdag heb ik veel geslapen. We gingen alleen de stad in om wat te eten. Vrijdagmorgen ging Doug naar het evolutie museum. Vond hij interessant.
Zaterdag hebben we de stad bekeken en foto's gemaakt. We hebben ook wandelstokken, kunnen ook gebruikt worden als ski stokken, voor mij gekocht. Die avond zijn we naar de pelgrims mis geweest.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. N.van Straten:
    11 oktober 2015
    Wat een toestand zeg. Hoe moet dat verder? Is het zo onverwachts gekomen of had je er al langer last van? Gelukkig werd je goed geholpen. Lieve groetjes van MA